Grattis världens bästa mamma på födelsedagen! <3

publicerat i
Nu är den bästa dagen på året över och hela jul"helgen", dvs dem röda dagarna, har varit supermysiga. Lite tråkigt att Per inte var med oss på julafton men han kom i alla fall på juldagen och var med på uppesittarkvällen :) På juldagen kom kusinen hit med sin lilla Magda, och såklart kunde jag inte hålla händerna borta från henne ♥
 
Jag och Per var på stan igår och fick med oss hem lite kläder och jag köpte ett par hörlurar också, äntligen! Åh vad jag har saknat att stänga in sig i musikens värld ♥ Skullcandy Uprock:
 

Hela julen har jag och Lovis varit i Obbola och sovit över, så vi har inte varit hemma på 3 dagar. Jag tror att båda vi två och Per som inte heller varit hemma någonting, tyckte det kändes sååå skönt och sova hemma inatt :) Lovis har sovit nonstop sen vi kom hem igår vid 18:00, haha! Spännande och se när hon kommer upp på benen idag.

Stort grattis till mamma som fyller hela 48 år idag!!! Ikväll ska jag och sambon min till obbola och fira mamma med pizza och kanske lite fika :)
 
Har lite panik över hur mycket plugg jag har nu som jag måste ta tag i och få det gjort. Så min dag idag? Plugg + tvätt.
 
Hoppas ni också har haft en superbra jul och att vi nu taggar jävel till Nyårsafton!! :D

Kommentera inlägget här :