16 DAGAR KVAR!

publicerat i
Idag är jag ingen tjuvsovare inte, idag ska det göras massor av grejer! Jag är less på att ligga hemma i sängen och knappt kunna röra sig utan att det ska kännas som att man ska spy.. Ja jag har haft magsjuka i veckan, jag fick magsjuka och hela paketet som tillhör det i torsdags, först nu börjar jag känna mig som en människa igen. Dock har jag fortfarande lite svårt att äta, men det kommer ska vi se :)
 
Idag ska jag alltså:
-Hinna prata en snabbis på skype med min saknade vän Evelina, sen hinner jag nog bara avsluta samtalet så ska jag:
-På julmarknaden på Gammlia med mina föräldrar (så himla mysigt!) När jag kommer hem ska jag:
-Städa & diska så det visslar om det, det är kaos hemma hos mig och min sambo nu.. Få upp alla restrerande julgrejer, och kanske om jag hinner, julgranen (superdupermysigt!) Jag hade också tänkt hinna:
-Plugga.. Det känns som att plugget kommer bli lidande idag. Det får bli hårdkörning till veckan.
 
Det hade varit awesome om man kunde vara på flera platser/göra flera saker samtidigt, livet skulle bli så mycket roligare och lättare då! ;)
 
 
Nästa helg är det julsittning med härliga klasskompisar, jag ser framemot det!
 
Nu måste jag börja hoppa in i duschen och göra mig i ordning för den fullspäckade dagen :)
 
JUST JA! Andra ljuset tänds ju idag! Ännu mer mys ♥

Kommentera inlägget här :