Vikariebanken: Ta dig i arslet.

publicerat i
Den här veckan har varit väldigt lugn, förutom alla dagar jag och tjejerna har tränat iofs! Träna har fri träning i en vecka den här månaden, erbjudandet slutar sista april, så passa på om ni vill träna! Vi har nött på crosstrainen och kört ett bodybalance pass, så min kropp har ont lite här och där.
 
I fredags var det dock allt annat än lugnt! Emma och micke hade sin inflyttningsfest och det blev en blandning mellan alkohol, twister, ölspel, vattenpipa, dans, skratt och skoj! En lyckad fest må jag säga och det blev väldigt trevligt. Hoppas min och pers inflyttningsfest blir lika lyckad ;)
 
Igår blev det bakis innebandy på tvn för hela slanten, finalerna var igång men både iksu och dalen förlorade sina matcher, tråkigt men båda lagen kämpade på bra! Middagen spenderades i stan med evelina på waynes, skagenröra med bakpotatis blev det och S*TAN vad gott!! Inte sista gången jag äter det ;) Jag saknar dig evelina, jag hoppas vi kan försöka ses oftare!
 
Idag vet jag inte alls vad jag ska göra.. Mormor har fyllt 69 år så hon kommer över på middag ikväll och mamma kommer bjuda på tre rätters middag, nånting att göra i alla fall ;)
 
Inga bilder.. Åh vad jag är tråkig eller hur.. I'm sorry readers, don't hate me..
 
 
 

Kommentera inlägget här :