Changing plans

publicerat i
En kort uppdatering från jobbet som personlig assistent, efter dem här två dagarna med min tjej själv kände jag direkt att.. Herregud, hur ska jag klara 3 månader med henne + så är det väldigt långa pass. Sjukt fin och skrattig tjej, men allt fysiskt jobb + psykiskt, så känner jag att det blir för mycket. Jag har fått många nya erfarenheter och lärt känna mig själv mer, som jag är tacksam för och jag ångrar mig verkligen inte att jag prövade på. På måndag ska jag säga upp mig, och söka nytt jobb. Buhu :(
 
Från tråkigt till roligt så var gällivare trippen en skön och rolig långhelg, fast ikea var ju det bästa!! Vi fick hem en hel del saker, dock var inte de det sista utan mer ska köpas in. Börjar kännas att kontot minskas.. Kommer behöva snåla lite den här månaden tror jag.
 
Helgen har annars varit fartfylld med party både fredag och lördag. Evelina styrde upp en (rätt så sen ;)) 22 års födelsedagsfest med en tjejmiddag på no + utgång, trevligt! Igår träffades vi i gänget på balder för en god middag och senare spel och skratt @ sofia och dannes place :) Jag och per har köpt ett uppskattat spel som jag vill rekommendera:
 
Mycket roligt!
 
Jag har gjort en nedräkning till inflyttningen som jag kryssar dag för dag, och idag fick jag kryssa 25, så idag är det 24 dagar kvar innan vi flyttar in, längtar!!! :)
 
Hoppas ni mår bra!

Kommentera inlägget här :