Jag älskar ordet Fredagsmys! Nu äre dags för fredagsmyys!

publicerat i
Veckan har gått snabbt, som vanligt? Ja! Dagarna bara flyger förbi, kan också tänkas för att jag har så otroligt roligt på jobbet! Känns som att jag kommer dit och far hem igen nästan. Nog för att det bara är 4 timmar per dag också men ändå. Har fått testat att hålla i en klass 5 nu två gånger, och första gången var ju nervöst som bara den.. Det gäller att få respekt från början, annars kör de bara med en. Det var inga problem för mig och nu är femmorna helt underbara mot mig :) Fast det vet jag i alla fall, att lärare kommer jag inte bli! Mycket jobb är det självklart.

I veckan följde emma med mig en snabbis på stan för att köpa ett par nya svarta jeans till mig, men sen länge tillbaka rekommenderar hon "jeggins" som finns på rut.mlf. Så jag prövade dom och det är sjukt mycket stretch i dom, sitter perfekt och är helt underbart sköna. Ni som är less på jeans och deras oskönheter, pröva jeggins! 

Igår var jag, per och malin och såg Hamilton 2 "Men inte om det gäller din dotter." Ja redan där får man ju nästan reda på att dottern kommer ju att tas ifrån dem, och självklart är det ju en jättedålig film om hon inte kommer tillbaka. Så det vet man ju också att hon kommer att tas men kommer tillbaka till slut. Det var typ det filmen handlade om, lite pang pang för att få tillbaka henne sen slutade det. Inge mer än det?? Jag tyckte dem kunde bjuda på lite mer spänning och action, och att den kunde vara lite längre så det kunde hända mer. Jaja, den var bra men jag har lite åsikter. Första filmen var heeeelt klart mycket bättre! 


I helgen blir det ganska lugnt med min finaste hemma i obbola, ikväll ska vi förbi media markt sen ska vi bara mysa och ta det lugnt. På söndag ska vi se innebandy i alla fall! "Floorball Champions Cup" Som är nu i umeå på gamlia, började i onsdags och slutar på söndag. Det är lag och spelare som är bäst i europa som spelar, både tjejlag och killag, så det kan bli rätt trevligt. Kostar 200kr att få se matcherna, och det är bara lör-sön. Tur jag blir bjuden :] :* 

Blä vad långt det blev nu.. Sorry, måste försöka förbättra mig. Ingen orkar ju dessa inlägg.. Tack ni som läser iaf ;)
Ha en bra helg mina vänner!

Kommentera inlägget här :