17 dagar kvar

publicerat i
Veckan har varit lite konstig för mig, i tisdags hade jag onsdag och i onsdags hade jag torsdag. Veckan blir så lång när det känns så, men det har gått bra och veckan har inte känts så lång ändå. Helgen välkomnar jag ändå med öppna armar! Jag har haft fullt upp hela veckan med att hänga med evelina (long time no see gumman..), malin på hennes 20 års dag i onsdags (grattis igen!) och såklart brudarna mina, emma och sofia :) 

Eftersom jag inte fått någon kväll med pojkvännen i veckan ska vi mysa ikväll, och imorgon far vi ett gäng och ser hockey! Skellefteå - Färjestad i Ske-å. Heja Ske-å ;) Jag diggar verkligen att se hockey live, så det kommer bli grymt :D Söndag har jag ingenting planerat, så det kommer nog att bli lugnt. Ser framemot helgen!

Jag hoppas att det inte bara är jag som ser på julkalendern? Haha, per tycker jag är töntig som ser på det, men jag sa att man blir aldrig för gammal för julkalendern ;) Jag tycker den är bra! 

Nä hörreni, jag ska se på julkalendern nu och sen ska jag göra mig i ordning för dagen.
Ha en underbar helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erica:

Du är absolut inte ensam som ser julkalendern, det är ju ett måste! Utan julkalendern ingen julkänsla, man kan helt enkelt inte bli för gammal för att se de ;)

Kommentera inlägget här :