sköna sommarlov

publicerat i Allmänt;
Hehe, sorry.. Nu när det blivit SOMMARLOV kanske jag kan förbättra mig med uppdateringen, den suger just nu i alla fall.

Ah jag orkar inte skriva så mycket eftersom det har hänt en hel del, så det blir en hel del bilder istället för text!

Första doppet (10 juni) med soffan! Otroligt nog var det faktiskt jätteskönt!





Älskar att värmen äntligen kommit, jag njuter varenda sekund utav den!

Dagen efter blev det fest hemma hos danne, och det togs hur många bilder som helst haha, men här kommer några stycken!















(klockren bild, dock gjorde han till sig lite)



Okej, nu ska jag ge mig för den kvällen.

Vidare till mina sötnosar som gick på balen och som tagit studenten! FYFAN VAD NI ÄR BRA! (Balbilderna får ni någon annan gång hehe..)


Sorry cissi.. Det blev nästan bara samma bilder på dig.. :(











GRATTIS FINISAR!!! ♥♥

Nu ska jag börja avrunda detta långa inlägg, men först lite bilder sen festen igår som började på teg, fortsatte på 5ive och sen vidare till efterfest hos micke! Jag låg i sängen ungefär vid 4, vilken kväll!






Nä okej jag vet, jag hade inte så mycket bilder sen festen insåg jag.. Men aja, trevligt blev det i alla fall!

Nu har mamma bakat rabarberpaj som luktar nå så jävulskt gott! Så nu blir det lite fika, hihi :)

HARE BÄÄÄST!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

tack finaste jessica! <3

vad kul med så mycket bilder!

måste få alla bilder från studenten och balen sen :D

2:a kommentar, skriven , av cecilia:

tack!! =)=)

du måste också skicka bilder till mig när jag fått ordning på min dator ;)

kul vare igår!1

Kommentera inlägget här :