Tredje advent

publicerat i Allmänt;
3 poäng till oss! FYFAN vad skön vinst! 11 tjejer kämpandes hela matchen ut och det blev 3-1! MOHAHA! YES! Nu måste vi bara hålla det här! Och sen när jag kom hem (matchen var i ö-vik) så stod julgranen framme, med julpynt och allt, guuud vad mysigt! Jag längtar hur mycket som helst till jullovet och julafton och allt!



Nu är det bara en vecka kvar + 1 dag innan vi får jullov också! Fyfan vad skönt. Jag har en inlämning, en redovisning, och sen måste jag svara på några frågor i svenska, så jag har lite att göra.. Menmen, snart får vi slappna av.

I tisdags for jag, fabian, per och elin och såg hockey i ö-vik. Modo-hv71 spelade och det var grymt kul! Det skulle ha fått varit lite mer folk, men det var ju askul ändå!

I fredags for jag, cecilia, jenny, och lite folk till, till förfest hos fabbe och sedan till five! Det var ju lite kul att vi först inte fick komma in, så då gick vi och pratade med o'learys vakter och så fick vi komma in där istället! Haha. Först vid 00.00 kom vi in på five. Vi sjöng lite karaoke och hade jättekul!








Kommentera inlägget här :