1 december!

publicerat i Allmänt;
FÖRSTA december! Shit! Är det bara jag som inte förstår vart tiden tar vägen? Det är redan torsdag imorn och sen är det fredag och helg, igen. Det var ju nyss helg? Haha! Men jag längtar så himla mycket till julen, så för mig gör det ingenting, jag klagar verkligen inte.

Hur som helst. Nu har jag påbörjat mitt nya liv med att vara rödhårig! Från början var jag väldigt tveksam när jag såg resultatet, men nu är jag ändå jättenöjd och jag behåller det! Thank you Alex! Jag har tyvärr ingen bild, men jag ska se till att fixa en.

Nu så har jag läst ut boken Kirre som ska vara utläst imorn, så det är skönt. Det är verkligen en bok att rekommendera! Man tar verkligen till sig, jag lovar. Den är sorglig. Jag har även renskrivit styrketräningen så nu slipper jag tänka på det också, duktig jessica!



På fredag ska jag och laget fara och curla! Fan vad kul det ska bli! Jag ser verkligen framemot det! Vi har även match mot Gimonäs på söndag, som vi fan i mig seriöst ska vinna. Vi förlorade förresten matchen moten Sävar, det har jag kanske inte sagt?
Jajja, nu vet ni :(

Nu jävlar, seriöst.

Nu ska jag börja gå och lägga mig så jag är i full fart imorn (Y) Höhö. Full fart.. My wish. Godnatt!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :