Tired....

publicerat i Allmänt;
Nu rinner tiden iväg och det är redan 2 september. Herregud men det gör ingenting, keep going! :D

Idag har det varit en grymt skön och slapp dag. Började kl. 10 och stressade från vasaplan och gick som en jävla galning till skolan på 10min! Powerwalk :D Rätt duktigt tycker jag =) Ialla fall så hade jag gjort kladdkake muffins med marabou choklad på till fika till klassen, gött om jag får säga det själv (A)
Sen blev det lunch och sen sista lektionen, idrott och då spelade vi fotboll! Asnice! :D

Ändå så är jag sjukt trött... Imorn äre verkligen inte en rolig dag, värsta på hela veckan :( Börjar 8.20 och har en 2 timmar och 10mins lektion :/ På morron! Usch. Sen har vi en massa dryga lektioner till 15.40..

Ajja, nu ska jag sluta klaga. Ska fara till emma nu, sen far vi till sofia! :D

Haree!

Kommentera inlägget här :