Sorry...

publicerat i Allmänt;
Nej, förlåt för det där inlägget.. Jag blev tvungen att avreagera mig på nått sätt utan att skrika allt var jag har över hela huset, och nu fick jag dåligt samvete för att jag lade ut det där.

Hon går mig bara sååååååååå mycket på nerverna! Sick.

Så här känner jag mig just nu...

Jag tänkte sova nu för att jag kände mig hur trött och sliten som helst, men nu är jag så uppspelt av min ilska så nu är det omöjligt att sova.. Måste lugna ner mig lite med musik och bloggande.

Jag funderade ut exakt vad jag tänkte skriva på bussen hem idag, men nu har jag typ glömt bort allting :p

Men imorn kommer malin och sover här :) Jag förväntade mig att vara ledig på onsdag, men hepp. Då är våran lärare så dum att hon tror att alla i klassen ska komma och ha en lektion på 40min? Ska jag stiga upp ungefär kl. 8 och ha en lektion på 40min? Jo jävlar, hon tror det.

Ärligt så ibland så har hon sina dåliga dagar och kan vara riktigt bitchig, så ja. Jag och malin ska fan dit :p Hon kommer ju att gå lös som fan annars.

Ajja, det kommer ett inlägg imorn också! Det är en speciell grej som är imorn som ni ska få veta då! :D (A)

Godnatt ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av evelina:

gött!

jo det är bra ;)

2:a kommentar, skriven , av evelina:

yes! :)

vad ska du göra imon då?

3:e kommentar, skriven , av Simone:

sov gott sedan hjärtat! :D

4:e kommentar, skriven , av evelina:

okej kul :)

skola och träning :D

5:e kommentar, skriven , av Simone:

Sv: Godmorgon hjärtat! hoppas du får en fin dag du med :)

6:e kommentar, skriven , av hej:

LOOOL

Kommentera inlägget här :