ÅHHH!

publicerat i Allmänt;
Varför kan jag inte få som jag vill för en gångs skull? Nae, fan heller.. Det går inte nä.

Försöker fixa mig en ny header och design och hela skiten, som jag vill göra själv på egen hand :p Julia har fått fixat hela min blogg typ, och nu vill jag jättegärna vilja lära mig att göra det där helt själv. Så jag hade tänkt med att försöka göra en header först, men nej.
Det går inte, jag ger upp..

Jag är så dålig xD


Där det är grått, så har jag fyra bilder på rad. Så det är som en serie med fyra bilder rakt ner på båda sidor. Sen när jag sparar det så blir det grått :O :O

Jag har försökt med att göra om det, och ta bort bilderna som kanske är likadana eller om bilden heter samma sak och ja. Jag har typ gjort allt som man kan göra känns det som xD

Kan ni förstå min frustration?

Kommentera inlägget här :