Here i go again

publicerat i Allmänt;
Jajja, nu ska jag ta mig tid att skriva lite :) Var ett litet tag sen nu, ibland uppdaterar jag ofta och ibland tvärtom. Det går i dalar dedär märker jag xD Skit samma.

Här är en trött liten jessica som inte har någon ork alls just nu. Ändå ska hon fara på träning ikväll om inte så länge. Livet suger ibland.

Men ibland inte! Vi vann en match igår mot Kågedalen från Skellefteå med 9-3 :D Jag fick stå hela matchen också, så hur skönt kändes inte det?! Nog för att dom kanske inte var världens bästa men ändå :) HA! Jag kan. Faktiskt.

Jag har även gjort av med lite pengar, nu har jag köpt ett par skor och en kamera som jag har fått hem nu :D Ni ska få 3 bilder från matchen som rymdes i kamera minnet xD Så jag måste köpa ett minne också. Visst går det bra för mig att spara pengar? :(

Imorn är jag leeeedig! Så jäkulst skönt. Då kommer dagen att spenderas med emma :) På kvällen så blire match.

Nej, nu räcker det :p Måste börja gå och byta om till träningen.

Hare fint :)


Kommentera inlägget här :