The days are going so well

publicerat i Allmänt;
Yeeah, my internet is back! Gud vad jag har gått här och längtat :p Haha, sjukt hur beroende jag är av min käraste dator.

Ajja, nu är jag helt frisk igen ialla fall! Shit vad skönt, så nu får jag träna igen! WOHO :D

Det är match imorgon som jag verkar få fara på och vara reserv, de laget som vi ska spela mot ligger högst upp i serien så det kommer att bli en tuff men rolig match :D

Jag ska även bli brunett imorgon har jag bestämt mig för nu, typ ljusbrun. Sen tänkte jag ha någon slags rödfärg senare i några slingor också, men det får vi se om.

Igår kväll så var jag med emma, sofia och cecilia :) Vi såg på idol och myste med chips, dipp och tjejsnack. Mer än trevligt :)

Nu blire lunch sen drar jag vidare tilll emma, så då får jag önska er en fortsatt trevlig helg! :)

Det här är då färgen som jag ska färga :)

Hare fint!

Kommentera inlägget här :