Sick of dentists

publicerat i Allmänt;
Gissa vad jag har gjort idag? Exakt, tandläkaren.. IGEN! Jag är så sjukt trött på att springa till tandläkaren typ varje dag.. Okejdå, det var kanske att ta i men nästan. Det brukar vara helt okej att komma och spänna i stan men tandläkaren idag i holmsund var ju inte ens kul. Tjatmoster. Du måste och du måste och du måste. Det är inte så jävla enkelt och komma åt överallt med tandborsten pga. tandställningen. Ät godis minst en gång i veckan, hahahahha.. Vem lyckas med det? :O Eller äre bara jag som är en godisgris? xD Jag har gått till tandläkaren 2 gånger den här månaden, och det kommer att bli 2 gånger i Juni också. Blääää. Dö. Hatar tandläkaren nu mera.

Men jag hann även vara i skolan i ungefär 45min också och vara på stan med Petra :) Vi käkade lunch på mias, kebabtallrik. Åhh vad gott det är :D Jag vet att det inte är nyttigt tandläkaren.

Ikväll blire träning, kick and box. Fyfan vad jobbigt. Hare fint!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cecilia:

ante, och några av hans kompisar =) men vi bara snackade om det, inget bestämt alls

2:a kommentar, skriven , av caroline:

svar: jo :)

hänt/händer idag då?

3:e kommentar, skriven , av caroline:

svar: okej :)

idag ska jag typ bara sega, haha :p

´vad göru dåå?

4:e kommentar, skriven , av caroline:

svar: hehe :)

jag gör typ inget (:

Kommentera inlägget här :