I like myself sooo much

publicerat i Allmänt;
Nu behöver jag igentligen plugga till ett ganska så stort prov som är imorgon och jag har inte pluggat ett skit.. Och jag kan inte plugga heller, jag har glömt kvar stencilerna och boken på skolan som känns rätt så fail och klantigt. Jag är garanterat körd på det där. Sen så glömde jag mobilen kvar på skolan också, ännu mer fail.. Jag använder knappt min mobil längre förutom på buss stunderna till skolan och hem. Annars är den i fickan orörd hela dagen. Ändå rätt så bra.

Malin kollade på vårat schema lite här fram över, och vi har bara 3 HELA veckor kvar! Annars så försvinner någon dag hit och dit. Snart äre sommarlov! Can you get it?! :O Nooo! Tiden kan gärna fortsätta gå så här fort :)

Påsklovet närmar sig också! Ännu bättre! Imorgon, måndag, tisdag och onsdag kvar för oss :D Happiness!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JULIAKE:

tre veckor :O :O

galet!

2:a kommentar, skriven , av Nathalie:

re: tack! hihi, :)

Kommentera inlägget här :