4 år tillsammans <3

publicerat i
Sedan tidigare skrivet har vi firat Lovis som fyllt hela 3 år! Lilltjoppan ♥
 
Jag och Per har även firat oss själva för vi varit tillsammans i 4 år nu(!!) 1/3-12. Känns ändå sjukt då vi vart väldigt nära kompisar sen 2008, 8 år, så det känns som att vi har varit tillsammans ännu längre. 
 
Jag undrar vart jag hade fokus på dessa bilder, tagna i början av plugget tillsammans. Hihi.
 
Denna bild är tagen på första dagen vi var tillsammans:
 
Dessa bilder är tagna på den första månaden till tredje månaden ungefär:
 
En av dom finare bilderna vi har tillsammans på studenten och det känns så jävla rätt: (Ignorera Pers hår..)
 
Ja min kärlek för den här killen är oförståelig. Finns ingen bättre. Älskar honom så djupt så det är sjukt. När jag tänker på hur mycket jag älskar honom börjar tårarna rinna, sådan kärlek hörrni, hoppas jag ni också får känna någongång mina läsare ♥
 
Nä nu ska jag börja röra mig mot sängen och vänta på min andra halva. 
 
Imorgon fortsätter plugget med min tokis på stadsbiblioteket för omväxlingens skull. Kanske blir en fika innan vi slutar för dagen och tar helg? Eller vad säger du stumpan? ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kickan :

Så himla fina bilder på dig och per

Svar: Åh tack så mycket! :)
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :