Don't you dare stop loving me

publicerat i
Min helg har varit helt perfekt alltså! I fredags blev det förfest här hos oss med Pers kompisar och sedan vankade det utgång på Lokal där det tydligen var neon/UV tema, såklart var vi tvugna att snygga till oss med det! Jag hade en förbannat trevlig kväll, tack så mycket alla! Både jag och Per var hyfsat slitna dagen efter och jag hade nästan ingen röst när jag vaknade. Jag började få ont i halsen under veckan och därför förstörde jag min röst under kvällen och nu hela helgen har jag låtit som man och varit hostig, haha! :/ Har fortfarande lite symtom kvar..
 
Jakob var duktig som målade Pers ansikte sååå fint....!! Haha! Otroligt fina killar det där! (Psstt! Älskar färgen på mitt hår! TACK Emma!)
 
Eftersom jag och mitt hjärta firade 3 år i helgen ägnade vi oss åt varandra både lördag och söndag. På lördagen gjorde vi inte så mycket annat än att gjorde tre rätters och myste med varandra i soffan framför bland annat Björklöven som spelade mot Västerås (förlust tyvärr) och melodifestivalen. Menyn såg ut som följande:
 
- Förrätt: Fyllt bröd med gravlaxröra
- Huvudrätt: Ryggbiff med ugnsrostade grönsaker + tillbehör.
- Efterätt: Amerikansk jättecookie med choklad och dumlekola.
 
Tror ni vi var lite mätta efter allt detta? Oja! Men guuud så gott det blev!
 
Söndagen som är vår riktiga årsdag 1/3-12, gjorde jag först frukost på sängen, sedan spenderade vi dagen strosandes på stan en stund, vi båda fyndade några tröjor på H&M. Sedan käkade vi middag på Rock' N' Roll (tanken var vårt favoritställe O'learys, men det var stängt...) och kvällen avslutades på SF med filmen American Sniper. Riktigt bra film!! Tack min älskling för en alldeles underbar helg med dig ♥
 
 
Jag nämnde melodifestivalen tidigare, och jag tyckte att Måns Zelmerlöws låt var hyfsat bra ändå + uppträdandet tyckte jag också var väldigt bra! Dock vet jag att hans uppträdande är likt en annan artist.. Men ändå, BRA var det anser jag!
 
 
Imorgon ska jag klippa mig och onsdag, torsdag, fredag ska jag inskolas på det nya sommarjobbet! Spännande vecka!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kickan :

åh jag vill ha receptet till den där kakan!!!
det är bra att du tränar på UV inför Roberts födelsedag

Svar: Jajamän det kan jag fixa ;) Eller hur! Nu har jag fått lite mer inspiration inför Roberts fest!
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :