Ny start

publicerat i
Ny header, ny design, nytt kapitel i livet. Jag ber om ursäkt för min extrema långa paus i bloggandet. Sommaren blev inte riktigt som jag hade tänkt och sommarjobbet på hemtjänsten blev bland det jobbigaste jag gjort hittills. Inte för jobbet i sig utan jobbtiderna och det enda jag gjorde var att jobba kändes det som. MEN, jag är glad för att plugget har börjat igen och jag är just nu på VFU (praktik). Fritidshemmet är guldvärt och jag trivs som självaste fisken i vattnet! Det är sista veckan nästa vecka vilket känns supertråkigt, jag vill stanna kvar!! Dock har jag 10 veckors praktik till våren, som jag förhoppningsvis får på samma ställe, längtar redan! :D
 
Mina kära och bästa vän Emma har ju gått och varit gravid i 9 månader och nu fått sin finaste tjej! Jag kan inte gratta er nog Emma och Micke, er lilla tjej är världens finaste och hon har gjort mig totalt förälskad. Ni är väldigt ofta i mina tankar och om jag fick och kunnat hade jag stannat och aldrig farit. Fast allra helst vill jag ta med henne hem ;) ♥♥
 
Lady Gaga var helt fantastiskt och asgrym!! Även fast vi fick vänta i 2 timmar och hon sjöng många låtar jag aldrig hört, var det absolut värt det!
 
För att inte göra det jag är bäst på, att skriva jättelånga inlägg ska jag nog avsluta och käka lunch och skriva så fingrarna glöder på alla inlämningsuppgifter jag har att göra. En plugg söndag, inte helt ovanligt ;)
 
Puss på er alla!!

Kommentera inlägget här :