Work out

publicerat i
Träning, träning, träning! Nu är det mycket träning och jag mår så himla bra utav det! Iksu passar mig perfekt och jag är supernöjd över att ha där. Det är stort vilket betyder att det är ett grymt utbud i både gymmet och passen, man är alltid bara en i mängen eftersom det är oftast måttligt mycket folk vilket gör att man inte behöver känna som att alla stirrar eller liknande, jag tycker om när det är mycket folk - jag känner att jag hittar motivation och styrka till att fortsätta när jag ser så många kämpar. Tummen upp för iksu! Idag gymmade jag och min kära vän Sofia vid 12, och ikväll blev det sh'bam för oss, inte dumt alltså :D
 
 
I veckan var jag och Kickan och såg på den nya filmen av Hunges Games - MockingJay! Lite besviken är jag faktiskt.. De två första filmerna är helt fantastiska alltså, väldigt bra, men denna fortsättning.. Jag hade ganska höga förväntningar, men det hände inte alls lika mycket som jag hade förväntat mig och inga riktigt stora händelser som i de två första. Jag hoppas innerligt att part 2 på mockingjay är mycket bättre och att det händer mycket, mycket mer som har premiär nästa år 20 november.
 
 
Helgen är ganska fullspikad med stan besök och synundersökning för Pers del på lördag, kanske kommer hem med en jacka? Hade vart underbart! Måste köpa jeans också.. Ska hänga med Evelina på lördagkväll och förhoppningsvis ska jag hänga med Emma och Sofia också i helgen. Söndagkväll blir det häng med några klasskompisar hos Madde. Blir en bra helg! ♥ Pusss!

Kommentera inlägget här :