Världens bästa pappa

publicerat i
Veckorna rullar på och till helgen har det redan gått halva november! Jag saknar redan snön som kom och gjorde vår värld lite vitare och ljusare, kom tillbaka snön!!
 
Fredagen spenderade jag hos mina föräldrar, mysigt som vanligt! Sov över och for hem före lunch för dammsugaren väntade på att bli använd. Lördagkväll hade jag och Frida planerat en kväll för Evelina, en fest för att hon som sagt äntligen kommit hem! Vi åt god mat, efterrätt, drack gott och kvällen avslutades på allstar. Bra kväll! Tack brudar! ♥
 
 
Eftersom det var farsdag i söndags for jag tillbaka till Obbola och firade min älskade pappa! Jag och syrran gav honom en mössa som han behövde och en chokladask. Tack för att just du är min pappa, hur hade mitt liv och min värld sett ut utan dig? Det vill jag inte ens tänka på! Du är en stor förebild för mig, utan dig, ingen mig. Jag älskar dig, VÄRLDENS BÄSTA  PAPPA!!! ♥
 
 
På schemat står det annars redovisningar och plugg i veckan, förutom skolan är det kära vänner, min kära fästman, träning och flytt åt mormor som är spikat.
 
Hoppas ni får en fin vecka!

Kommentera inlägget här :