Underbara fredag

publicerat i
Fredag är, enligt mig, helt klart den bästa dagen på veckan! Kliver upp på morgonen och vet att idag är det fredag, (sovmorgon två dagar irad), efter idag är det helg (lite extra glad) och alla andra känns oftast lite extra glad för det är ju fredag! Fredagsmys är bland de bästa ord som existerar, älskar det! IDAG ÄR DET FREDAG! :D Do you feel it?!
 
 
Dock har jag ingen skola idag, vilket gjorde att jag hade fredag igår kan man säga, men måste såklart plugga ändå och söka reda på lite fakta om Cerebal Pares (CP) som jag och min grupp har som ämne de kommande veckorna som ska skickas in i  form av rapport och även redovisas. Spännande! Förutom plugg ska jag iväg på den nyöppnade ÖB och ska nog redan idag köpa en planerad julklapp också :) Hihi, julen och december närmar sig! Hahaha, exakt så här känner jag just nu:
 
 
 
Dag två av träningsvärk är alltid värst som de flesta vet, idag är dag två för mig.. Jag har sjukt mycket träningsvärk i armarna sen jag och älsklingen var och pumpade ut armarna, ordentligt. Har aldrig tränat armarna på det viset som han kör (bygga muskler träning). Aj tänker jag säkert flera gånger i minuten, hehe.
 
Ikväll är inte riktigt helt bokat än vad som händer, jag och Per ska i alla fall ta hand om varandra och mysa. Någongång under kvällen ska vi till Obbola och sova över, eftersom mormor ska flytta imorgon och vi ska upp ganska tidigt för vi ska till Provåker dessutom där hon bor nu och ska flytta till en lägenhet i närheten. På söndag blir det troligtvis sh'bam med Kickan, och kanske Sofia? ;) ÄNTLIGEN! JIPPIIII!
 
Helgen ser alltså ganska lugn ut för mig, känns ganska skönt. Hoppas ni också ser framemot helgen och att den blir superbra! Ta hand om er! ♥
 
 
Puss på er!

Kommentera inlägget här :