För jag har himlen runt hörnet

publicerat i
Hehe, hej.. På.. Dig.. Bloggen.. Herregud, nu var det faktiskt allt för länge sen jag skrev. Det händer ju inte så mycket annorlunda än vanligt. Plugg, fästman, kompisar, familjen, fest - studentlivet med andra ord. På tisdag får jag sommarlov - på riktigt! Jag och Kickan ska skriva klart vår jäkla dryga rapport imorn, sen förhoppningsvis kan vi "bakisgrilla" som evenemanget är döpt till imorn med klassen :) Åh vad jag kommer sakna klassen när vi går på sommaruppehåll! Oftast går somrarna väldigt fort så jag kanske inte hinner känna så mycket ;)
 
I sommar kommer jag uppehålla mig med att jobba på hemtjänsten. Jag har dock fått väldigt många kvällar, bokstavligt talat. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med mitt liv i sommar, det är oftast på kvällarna som jag hittar tid att träffa allt folk jag vill träffa. Det löser sig nog, jag får försöka pussla ihop det.
 
Min älskade Sookie har ju blivit överkörd :( Kommer sakna dig min älskade kisse. Matte älskar dig. Vila I Frid ♥
Mina andra kisse Lovis har vi nu steriliserat, skönt att slippa hennes otroligt störande vrålande. Såret har läkt jättefint och hon är som en helt vanlig Lovis igen :) ♥
Heldrogad alltså :( Huvva.
Nja, ja, hon var tillbaka i sitt myshumör när hon hade tratten på sig, men det är sällan hon ligger sådär och myser med mig nu för tiden. Per ville så gärna köpa ett nytt katträd åt katterna så han gjorde det och dom stormtrivs i den, jättekul!
Jag måste ba visa hur bränd jag blev när vi hade en utedag med klassen i hela 5 timmar i strålande sol och gassande värme. Såhär såg jag ut när jag kom hem..:
Inga kommentarer.
 
Hoffmaestro kom till Umeå på kulturnatta. Denna kväll var epic! Bland de bästa kvällarna i mitt liv helt ärligt. Så jävla lycklig Jessica alltså, helt galet! Jag hade funderat på att köpa biljetter till hoffmaestro, för jag tycker dom är så jävla grymma. Sen får jag höra att dom skulle komma till kulturnatta, jag höll ju på att dö! Det bästa var ju att han levde upp till mina förväntningar. Att publiken var så taggad gjorde det inte sämre! Jag hoppade, skrek och sjöng allt jag kunde. Jag njöt så mycket jag bara kunde. Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden och göra om det igen, men förhoppningsvis får jag nog se han fler gånger. Hoppas verkligen det!! TACK SOM FAN!! Jag försökte ladda upp en video från mobilen men det gick inge bra :(
 
Annars är jag väldigt nöjd med mitt liv, och jag är ganska säker på vad jag vill med mitt liv dessutom. Nu väntar jag bara på att tiden ska gå så alla mina önskningar kan slå in :) Puss och kram på er alla!
 

Kommentera inlägget här :