This is were I belong

publicerat i
Tiden flyger iväg som vanligt och nu var det ett tag sedan jag bloggade. Jag hinner knappt känna av att veckan har börjat så är den slut igen. Jag har haft fullt upp med plugg hela julen och ända fram tills idag då jag gjorde min sista tenta för denna termin! Även fast tentan inte kändes jättebra så är första terminen avslutad, den kända "mardrömsterminen" till och med, vilket känns så jävla BRA!! Tidigare studenter har sagt att om du tar dig igenom första terminen, så klarar du restrerande terminer galant. Det låter som en ljuvlig fågelsång i mina öron :)
 
Två nya grejer som jag har införskaffat mig som jag vill visa:
 
En leksak till Lovis. Den här sägs vara bra för innekatter. Eftersom Lovis alltid ska putta in alla sina leksaker under soffan så kände jag att jag ville köpa någonting annat till henne, och den här har rekommenderats. Hon har inte riktigt fattat roligheten med den än, men det kommer ska ni se!
 
Tihi, jag har unnat mig 27(?) sminkborstar för bara 179kr på rea, så lätt värt det! Jag börjar känna mig mer och mer intresserad av smink, och jag vill börja lära mig. Jag har ju min fina vän Kickan som är utbildad make-up artist som kan hjälpa och ge mig tips och trix på vad man ska tänka på :)
 
Eftersom den första terminen är avslutad och nyss gjort en tenta så har jag styrt ihop en tentafest här hos mig imorgon med klassen. Det ser ut som att vi kommer bli cirka 16 personer i min lägenhet, fullt hus! Jag har panik städat ut julen ikväll och imorgon blir det dammsugning + total städning så det är fräscht och fint när alla kommer :) Jag är sååå TAGGAD! Ett litet roligt citat som jag klippt ut ur en bild: Haha! ;)
 
Nyår blev en trevlig tillställning och jag tänkte avsluta inlägget med några bilder.
 
Jag måste bara visa, sååå himla typiskt mig!! Jag får så sjukt dåligt samvete när detta händer:
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jeeennny:

HAHAH, åh, känner igen mig i sista bilden ;)
Jag tror ej jag kommer ikväll, inte så sugen på fest, är helt slut efter denna veckan :/ men hoppas ni får en riktigt trevlig kväll & ha en helt underbar helg, fina jessica!

Svar: Ja men eller hur!! Det blir ju så synd om djuret man kliver på, haha! ;) Jag förstår det, det har definitivt varit en intensiv vecka/termin! Tack så mycket Jenny! Vi ska ha supertrevligt och jag ska försöka vara duktig med kameran ikväll :) Jag hoppas att du också får en superhärlig helg och så syns vi på måndag, underbara Jenny! :)
Jessica Vänman

Kommentera inlägget här :