Dan före dan före doppardan!

publicerat i
Det känns som att jag inte ens har tid med jul och hela den faderullan! Jag har en stor fet vetenskaplig rapport på 10 sidor jag redan har panik över och jag hatar att vara i sista minuten vilket det kommer bli nu när jag helst av allt vill lägga plugget åt sidan när det årets bästa vecka. Varför gör universitetet så här mot oss över jul..."Syftet är att träna inför examensarbetet", självklart det är guldvärt, men jag kommer ändå sitta där och stresskriva för att hinna bli klar i tid. Kvaliteten kommer bli lidande som lärarna vill åt. BÄÄÄ!
 
Annars då? Min helg har varit hur mysig som helst. Mys i Obbola i fredags, mys med Kickan lördagkväll och mys med Emma och Sofia söndagkväll. Bara massa mys med människor som ligger varmt om hjärtat ♥ OOOCCHHH!! SNÖÖÖ! Äntligen har snön kommit för att stanna över jul!! Åh jag är såå lycklig!!
 
Kolla hur snön ligger på träden, är det inte fantastiskt fint?!
 
Imorgon är det uppesitterkväll hos min familj, på julafton drar vi till min faster i Skellefteå där kusiner + familj och farmor kommer befinna sig. Vi kommer bli ett gäng och jag längtar sååå mycket. Jag och Per kommer dock splitta på oss i år också, lite tråkigt, samtidigt förstår jag såklart. Juldagen åker vi hem och fortsätter myset och på annandagen kommer vi fira mamma i förskott som fyller 49 år den 27:onde. Sen är helgen över kan man väll säga. När man har roligt går tiden fort, och det är precis så det kommer vara dom här dagarna. Man har för roligt :) Jag får njuta till fullo! ♥
 
Den här klänningen beställde jag i sista sekund från H&M, blev inte riktigt nöjd men jag får skylla mig själv när jag helt förträngde att jag måste ju ha en nyårsklänning, om den hinner komma idag lär jag säkert ha på mig den på julafton också:
 
Den är absolut inte ful, men inte riktigt nyårstil heller ;) Glitter och glamour ska det ju vara då!
 
Jag vill önska er en riktigt God Jul och njut av allting den har att erbjuda! KRAM PÅ ER!

Kommentera inlägget här :