Thinking about you

publicerat i
Hejsan hoppsan karlsson! Long time no see, fick ba en plöstlig lust att blogga såhär lite senare på kvällskvisten ;)
 
Ojojoj vad mycket saker som kan hända på.. Hehe, exakt 2 månader (sen jag skrev) såg jag nu. Jag får ta det i punktform tror jag, blir lättast att läsa så.
 
- Grekland!

AWESOME! Jag, Emma och Linnéa hade en riktigt trevlig resa med mycket äventyr och roligheter.

Näst sista bilden är första dagen vi kom till Grekland och sista bilden är samma dag som vi for hem, ser ni någon skillnad på oss? ;)
 
 
- Universitetet! Grundlärarprogarmmet med inriktning mot fritidshem.
 
Jajamensan, jag har nu påbörjat min utbildning på Umeå universitet. Utbildningen har kickat igång hårt och kommer nog att fortsätta så fram tills jul. Enligt de som går andra året är denna termin mardrömsterminen, så det är bara att försöka hålla ut! Jag har gjort två tentor och min första tenta får jag tillbaka mellan måndag-onsdag, så jag håller verkligen tummarna!

Jag har köpt en sådan väska som jag kan ha till plugget.
Några bilder från den otroligt roliga nollningen!
 
- En stor grej för mig, jag har klippt och färgat mitt hår. Jag var så less på det röda håret så jag bestämde mig för att klippa det kort och uppklippt och så färga det, jag blev verkligen supernöjd!
 
Nä hörreni, det var nog allt för tillfället. Jag ska nog försöka bli bättre att blogga, jag tycker ändå att det är roligt väl när jag gör det.
 
Nu ska jag sätta mig framför tv-serien "Teen Wolf" men annars så säger jag och min älskade Lovis godnatt (min andra älskling är i Lycksele) och så säger vi pussar och kramar till allihopen!
 
 

Kommentera inlägget här :