Studier till 100%

publicerat i
Hej och hå, den här veckan är tuff alltså. Redovisning imorn, tenta på fredag + en essä inlämning. Känns skönt att jag och linnea är klar med redovisningen, och jag är också klar med essän. Råplugg nu dock inför tentan, tydligen hade 90% kuggat förra året, känns bra ;) Före tentan:
 
 
Det som också känns skönt är att jag har fått G (!!!!!!) på mina två andra tentor, så dem behöver jag inte ens tänka på längre, så jävulst skönt! :D Till känslan då man faktiskt får godkänt:
 
 
 
Idag ska jag träffa Sofia på Träna på teg och skaffa träningskort! Kan vara på tiden :) Det är 25% rabatt idag på stadium.se, så jag har klickat hem lite träningskläder också.
 
Vi fick sålt min och pers förra bil Mazda, som rep objekt, lite surt med tanke på hur mycket vi lagade den och la ner pengar, samtidigt får vi skylla oss själva, om vi hade tänkt efter hade vi nog sparat lite pengar. Hur som helst, har vi köpt en annan bil! Hihi, den här gången köpte vi den på bilbolaget på teg, det kändes mycket säkrare i och med att vi kan noll om bilar. Vi fick väll betala för den, men samtidigt känns det värt det! Det här är inte min bild, men min och älsklingens bil ser ut såhär i princip:
Renault Clio
 
Till helgen blir det också fullt upp:
Fredag = Klassfest/Tentafest(!!) En hel helg utan plugg, måste firas liksom.. ;)
Lördag = Avskedsfest för min kära vän Evelina som drar till Australien i ett hel år som Au pair, hur ska jag klara mig utan dig?? :(
 
Jippi, i all hets imorse tappade jag min mobil i toaletten, så just nu ligger den mellan två handdukar och har det mysigt och kryar på sig, och kanske bestämmer sig för att starta senare, hoppas det i alla fall, så ni vet, jag har ingen telefon på mig. Pussssar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vi håller kontakten finaste duu!! <3

Kommentera inlägget här :