Halloween!

publicerat i
Tentan i fredags gick ändå inte käpprätt åt skogen utan jag tror nog att den gick rätt okej. Jag kan tänka mig att jag kan få omtenta på bara en del, det var jätteskönt med den här tentan att om man klarade 3 delar men fick underkänt på 1 del så behöver man bara göra om en delen, spännande och se!
 
Så nu har vi avslutat en kurs redan, och har börjat på en ny kurs som heter "Demokrati, individ och samhälle" Låter inte jättekul, men den verkar inte bli superjobbig. Pepparpeppar!
 
Efter tentan blev det ju fest, och jäklar vad trevligt jag hade! Vilken superklass jag har ändå, fast det är lite äldre folk så blev det himla trevligt må jag säga. I lördags blev det också trevligt hos Evelina, dock har min mage börjat strula med mig så jag kunde inte följa med hela vägen.. Jag vet inte vad det kan vara, jobbigt.
 
Jäklar vad snö det kom ikväll, jag var hos min klasskompis och när jag skulle köra hem så var det väldigt mycket snö på vägarna och jag har fortfarande sommardäcken på. Lite läskigt att i princip inte ha några bromsar, men det gick bra som tur var.
 
I helgen är det HALLOWEEN!! TAGGA! :D

Kommentera inlägget här :