Längtar till söndag :)

publicerat i
Brrrr, det blir bara kallare och kallare ute och mer och mer is på vägarna. Snart kanske snön kommer för att stanna, det blir så mycket ljusare och mysigare ute då kan jag tycka. Åh vad jag längtar till julen :) :) 
 
Jag har fått mitt första u på en tenta.. Vilken tur att det inte blir sån stor omtenta i och med att det bara är på en del, så jag känner mig rätt lugn. Bara jag pluggar till det så ska det nog inte vara så svårt. 
 
Obbola skolan börjar höra av sig mer och mer angående jobb på fritids, det känns jättekul men jag känner att det nästan börjar bli lite för mycket. Jag har jobbat ganska mycket den senaste tiden, och jag måste nog börja tänka mig för. Skitnajs med cash men jag får absolut inte glömma plugget. 
 
I helgen blir det mycket plugg till hemtentan som vi har nu och en reflektionsuppgift. Dock så längtar jag till söndag då mitt kusinbarn ska döpas, lilla Magda ♥ 
 
Älskar dem här filtarna!!
 
Puss och kram på er alla där ute och sovgott! 

Kommentera inlägget här :