I Love YOU!

publicerat i
En glad tjej skriver för nuet, det har varit en supervecka med bara positiv energi! Arbetsintervjun gick toppenbra och min första jobbdag var idag. Jag har alltså fått ett sommarjobb hela sommaren som personlig assistent åt en flicka som är 15 år, men är ungefär 2 år i sinnet. Hon behöver hjälp i princip allt, och hon har en massa medicin och annat som hon ska ta som känns lite förvirrat nu i början med det löser sig nog, ser framemot det! En mycket positiv och glad liten brud!
 
Fredagen blev en full dag med flytt från teg till böleäng med emma och micke som nu blivit sambos på riktigt. Det flöt på bra och dem har redan fått det riktigt fint i lägenheten, är så glad för eran skull! Vid kvart över fyra lämnade jag dem i kaoset och hämtade upp älsklingen på jobbet och drog iväg till ske-å.
 
Riktigt mysigt och lyckat blev det, god mat, jazuzzi bad + bastu, godsaker och mys! Lördagen spenderades på stan och på bio, tack för helgen min finaste! Jag trodde aldrig att det var möjligt att älska någon så mycket som jag älskar dig! Varenda sekund med dig är himlen för mig, finns inget bättre ställe än i din famn. Du och jag Per Fallbjörk, DU OCH JAG! Älskar dig så sinnessjukt mycket hjärtat mitt ♥♥
 
Ska iväg och kolla på en lägenhet på nydalahöjd nu, men imorgon ska jag och per kolla på en lägenhet på mariehem som vi är 1a på, så vi hoppas på att den är fin! Om den är fin så tar vi den, så jag berättar lite mer senare ;) PUSS PÅ ER!

Kommentera inlägget här :