"Du har en ny bostad!"

publicerat i
WIIIHOOOOO! NU ÄNTLIGEN har vi fått svaret och det blev JA på lägenheten på mariehem!  Så jäääävla underbart!! Åh jag är så glad att jag vill gråta, underbart skönt. Per fick veta igår att vi fick den, han ringde när jag jobbade och jag började hoppade och jag fällde faktiskt någon tår, hehe.. Sån är jag.
 
Nej men allvarligt, det här har varit min högsta önskan väldigt länge och äntligen ska jag och mitt älskade hjärta bli sambos. Kan inte bli bättre. Det som känns lite stressigt är att han som bor där nu vill flytta sista mars, han erbjöd sig att betala halva hyran i april, men vi ska prata med honom igen och se hur vi gör.
 
 
Sådär ser lägenheten ut! Allt är nästan nyrenoverat, förutom sovrummet vid hallen som har blåa gamla tapeter, om vi vill får vi det omtapeserat tyckte jag han sa. Badrummet är inte heller nyrenoverat och inte sådär supersnyggt, men skit samma ;)
 
LÄNGTAR!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

gillagillagilla!!
grattis igen :DD detta är ni värda <3

Kommentera inlägget här :