När är det min tur?

publicerat i
Uppföljning av lägenheten! Åh det var en sån fin lägenhet på marieberg så herregud.. Vi fick glömma den dock, så ingen lägenhet på marieberg HELLER! Jag och per gör ett nytt försök, och denna gång på carlshem. Emma ska följa med oss och kolla på den imorgon, så jag hoppas att den ser fin ut :) Inflyttningen är den 28/2, så det hade varit trevligt om den var fin ;) Jag tänkte att ni ska få följa lägenhetssökandet med mig, så från och med nu ska ni få veta vad som händer.
 
I måndags var jag och finaste emma och såg på bio, "EGO". Väldigt rolig och trevlig film, jag kan inget annat än att rekommendera den!
 
 
På lördag blir det brudhäng, blir troligtvis käk på kina restaurang och sedan går vi hem till någon och umgås med lite vin och spel, det blir nog ba trevligt :)
 
Måste börja med cv skrivandet nu.. Vi hörs!

Kommentera inlägget här :