"Don't think too much" "How??"

publicerat i
Söndag morgon, sista dagen på veckan som oftast brukar bli en hemma dag, för mig i alla fall. Så kommer exakt min dag se ut idag, bara vara hemma och göra lite små saker. Kan hoppas att det blir någonting spontant, hade varit perfekt! :)
 
Alla ♥-dag blev verkligen jättemysigt. Pojkvännen min bjöd mig på en kväll på iksu spa, halvkroppsmassage, bubbelbad, fruktskål och massa mys var planerat. Tack älskade hjärtat mitt, du och jag Per Fallbjörk! Älskar dig!
 
Tokis!
 
Ännu en uppföljning av lägenheterna, jag pratade om en lägenhet på carlshem i förra lägenheten. Det blev inte den heller, så vi kämpar på med sökandet.
 
Helgen har varit lugnet själv, igår träffades vi tjejer igen och såg på melodifestivalen och bara myste. Tog bussen hem 23.25 med systeryster, såklart fick jag typ springa till bussen från teg. Jag tänkte att 25 minuter räcker väll gått och väl, jag kom ju faktiskt dit 5 minuter innan bussen gick men jag kände mig jävligt stressad ändå.. Typiskt mig att stressa till bussar.
 
2 veckor kvar på jobbet, ska fara lämna cv:n hit och dit dom här två sista veckorna, och hoppas på att kanske få något. Spännande!
 
Jag avslutar detta inlägg med en förjävla sann bild:
 

Kommentera inlägget här :