2 DAGAR KVAR!

publicerat i
Åh vart är julkänslan? Vart är snön...?? Det känns superkonstigt att det är julafton i övermorgon! I övermorgon liksom, på tisdag! Jag tvekar inte på att jag kommer få jättefina juldagar nästa vecka, även fast julkänslan inte har kommit så kommer den ju alltid hur som helst under jul :)
 
Annars i helgen har jag varit i obbola och myst och ikväll ska jag och mina bästa fina vänner ha lite julmys med glögg :)
 
Vi fick en hel del plugg under jul, så det kommer jag att uppehålla mig med under julledigheten. Jag fick U på min hemtenta också så måste komplettera den under jul, fyfan vilken jobbig julklapp. BLÄ.
 
Jag var på kicks och gottade mig och köpte lite grejer, hihi! Jag var först och främst där för att köpa en ögonbrynspennvässare, men jag fick också med mig hem en eye primer så ögonskuggan håller sig bättre och ett nagellack från o.p.i, som var på 30%. Awesome! O.P.I sägs vara ett bra märke med bra kvalitet, lite dyrt må jag säga, men värt det om det sitter bra. Jag HATAR när det försvinner och förstörs efter inte ens en dag, nä, så jag känner att jag kommer kosta på mig när jag ska köpa nagellack.
 
Nu hoppas att detta håller ;)
 
Imorgon ska jag faktiskt jobba på ersdungens fritids (pers jobb) från 8-16, nice med lite extra kosing. 

Jag måste gratta min älskade älskling som fått fast tjänst inom Umeå Kommun, superduper kul för honom! Ja, jag kan inte släppa att bli sur och irriterad när jag har exakt samma utbildning men måste skita arslet av mig för att få något fast. Men bara för att Per är KILLE(....) och duktig så har han en jäkla fördel. Jaja, grattis älskling!
 
Idag kanske det blir lite julbak och om jag orkar, lite plugg. Annars ser jag framemot ikväll :)
 
PUSS OCH GOD JUL!!
 

Kommentera inlägget här :