Why me..?

publicerat i
Haha, kul att jag hittade ett opublicerat inlägg nu som jag skrev för väldigt länge sen, väldigt roligt.. 
Har varit i Skellefteå i helgen och gjort en massa roliga aktiviteter, för att fira att kusinen blivit gammal, 30! Det har varit väldigt trevligt och jag kom hem ganska så trött idag. Ska bli skönt att börja 13.00 imorgon, dock inte lika roligt att stänga 17.30..
 
Just ja, har fått ett lite längre vick på hagaskolan, fritids!!! Första dagen är på tisdag och vicket slutar i slutet på oktober, så det känns verkligen superduper skönt. Det som är lite synd att det är bara 4 timmar per dag, men skiiit samma! Jag får göra det jag älskar + att det är inte livstid för guds skull.
 
Eftersom jag har varit så sjukt dålig på att lägga upp bilder, så kommer en bildbomb nu! Be prepared!
 
 





Väldigt smått och gått från olika tillfällen :)
 
Hoppas att det inte var för många bilder.. Nu säger jag dock godnatt!
 
HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :