Floorball

publicerat i
Jaha, då var det måndag och start på en ny vecka. 

Helgen blev inte så mycket i obbola som jag trodde, fredagmys blev det dock! På lördag blev jag och per bjuden på att se innebandy matcher med mina föräldrar på lördag, först iksu damer mot tjeckien som var kl 11, sen dalen mot finland som var 20.10. Mellan matcherna kom mormor och farmor för att äta middag. Båda umeå lagen kom till final! Väldigt trevlig dag :)  

På söndagen blev jag och per självklart tvungna att se finalerna också, så vi får gratta iksu till guldet och dalen till silvret! Jättekul att båda lagen kom till final i alla fall.

Jag tror nog att det inte bara var jag och per som såg på solsidans premiär?! Klart det var ett måste! :D Känns mycket trevligt att det äntligen är tillbaka.

Veckan är full med planer, blir nog super! 

Ha en bra vecka beautifuls :)

Btw! Jag har fått maskerad klädseln, tihi! Jag ser framemot halloween vill jag lova!

Kommentera inlägget här :