48 dagar kvar till julafton

publicerat i
Nu rusar tiden förbi igen, och halloween har varit som blev väldigt bra! Nunna blev en liten rolig utklädnad som jag hade, och alla andras utklädnader som var på festen var roligt och se! Tack alla för en trevlig kväll!


Jag är ju fortfarande kvar på hagaskolan, och tjänsten som jag har verkar vara en tjänst som kan vara väldigt länge. Det känns jättedrygt att det bara är 4 timmar, så jag ska snacka med chefen idag och hoppas verkligen på det bästa att jag kanske kan på nått sätt få fler timmar. Så ni kan väll hålla tummarna för mig idag! (Y)

Känns väldigt mysigt att det närmar sig mer och mer jul också! Jag har redan börjat planera julklappar, och älsklingen min ska följa med mig till skellefteå där vi ska fira jul ♥ Längtar redan, senast jag firade i ske-å var den bästa julen jag någonsin haft. Dock kommer inte älskade farfar vara där som känns lite jobbigt, men vi kommer tänka på dig farfar! 

Ska börja göra mig i ordning för jobbet! Tusen pussar!

Kommentera inlägget här :