With pleasure

publicerat i Allmänt;
Med det största nöjet välkomnar jag 2012 med öppna armar! Detta kommer att bli ett år jag aldrig glömmer med studenten och andra livsförändringar. Jobb? Universitet? Au pair? Jag har ingen aning. Ser framemot besluten i alla fall!

Nyår blev en succé och jag hade jättetrevligt! Vår tre-rätters middag blev fan i mig jävligt bra, och som det såg ut blev alla mätta och belåtna.

Ostkroks-förrätt. Alla bilder är andreas!
Ugnstekta morötter, potatis och paprika med fläskytterfilé.
Cheesecake med digestive. ASGOD!!
Tack för en superbra nyår!

Förövrigt efter middagen som vi blev klara med ganska sent, vid typ tio nångång..? Då började jag, emma, andreas och simon cykla mot teg där petters fest var i full gång.

Vid tolvslaget försökte vi hinna till bölesholmarna men misslyckades, så vi såg typ inga fyrverkerier, vilket var en liten besvikelse, jag tycker fyrverkerier är grymt häftigt. Jaja!

Efterfest kirrades sedan hos andreas med emma och frida vid 4 tror jag? Trötta gånger tusen var vi, så vi chillade och snackade. Senare vid halv sex kanske? Haha, hade ingen koll alls på klockan, så började jag och emma bege oss hemåt med min numera trasiga cykel.. Kvart över sex låg vi i sängen helt slut!

Kvart över två vaknade jag och vid 3 väckte jag emma, fortfarande trötta, haha! Fantastik kväll/natt/morgon!!

Taggar 13-dags cupen till veckan!

HARE BÄST!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

tur att det fanns någon som kunde väcka mig iaf! :) tack för en trevlig kväll hjärtat! <3

Kommentera inlägget här :