Varning för ett emo inlägg

publicerat i Allmänt;
Hur ska jag börja.. Ja som sagt, ni som inte vill veta eller läsa om hur emo jag är just nu, kan sluta läsa här och nu.

"Han börjar se piggare ut" "Han verkar bli bättre" Osv,osv,osv.

Detta intalar vi oss själva. Lögner. Bullshit. Nu räcker det. Farfar mår inte bra. Han är inte pigg, han orkar ingenting. Är det inte bättre att inse sanningen?

Jag ber om ursäkt i förväg till alla mina nära och kära, jag kan inte vara positiv längre. Jag kan inte vara glad och hoppas på bättre tider. Jag ska göra min bästa, men jag kommer inte kunna hålla uppe mitt humör lika bra. Jag hoppas verkligen att ni kan stå ut med mig, jag behöver er som mest nu. Det kommer bli tufft framöver.

HANNAS bild.


I'm fine.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Birgitta:

Tillsammans skall vi klara av det jobbiga hur det än går. Kram

Kommentera inlägget här :