23 dagar kvar

publicerat i
Japp, nu har jag bytt design på bloggen, men det blev från blogg.se teman. Jag försökte att fixa en egen bild längst upp, men fan heller inte ska det gå! Åh jag blir så irriterad när det inte går som jag vill.. Jag skiter helt enkelt i det, nu får det vara den bilden.. Tills jag orkar försöka igen.
 
Vi ser det snöar, vi ser det snöar det var väll roligt HURRA! Oja, att det är roligt! Hoppas vi får en riktig vit jul det här året, det är så mysigt :) När jag kom hem ikväll hade familjen också julpyntat, åh vad mysigt! Älskar verkligen den här tiden på året.
 
Nu på jobbet ska jag hålla i en aktivitet. Varje skoldag och när det blir fritids fram till jul, ska jag gömma godis och så ska barnen få en karta och så markerar jag där jag ungefär har lagt godiset och så ska dem få leta. Jag har även gjort en adventskalender där vi kryssar för varje dag som går som ser ut såhär:
 
 
Det känns jättekul och det ska bli så mysigt på fritidset "Klubben" :)

Imorgon ska jag och hanna julbaka med farmor, och så tänds första ljuset, myspys! Jag och per har också 9 månader idag! Tiden går foort! Dock spenderar vi får kväll på två skilda håll, men jag ska mysa hemma ikväll med la familia :)

Jag hoppas ni njuter lika mycket som jag av allt jul mys, pussss!!

Kommentera inlägget här :