Getting cold

publicerat i Allmänt;
Krogen i fredags med tjejerna var saknat kan jag lova, vi hade det riktigt trevligt och vi måste skärpa oss med det! Oftare tjejkvällar? Ja!

Emmas bild.



Matchen i söndags vann viii! Med hela 3-2, en jäkligt skön vinst om jag får säga det själv, vi tog igen i sista halvlek så det bara sprakade om det, som sagt, riktigt skön start på serien! Nu väntas matchen mot söndag som jag också hoppas blir en vinst!

Jag har även dragit på mig en förkylning, jag fick inte komma undan med endast lite snuva som jag hade för ett tag sedan. Vart jag än var/är, så var/är det alltid någon förkyld i min närhet så jag är inte alls förvånad att jag har blivit förkyld :(

Ikväll ska jag hänga med mina tjejor :)

HARE BÄST!

Ps. Blev tvungen att skicka tillbaka väskan som jag hade beställt, eftersom den saknade axelrem, jag hade självklart kollat fel.. :( :( d.s

Kommentera inlägget här :