Friday night

publicerat i Allmänt;
Ännu en till helg, som jag inte har några planer alls inför.. Jag hoppas den bjuder på något impulsivt och roligt!

I veckan har klippt jag mig (kunde varit nöjdare) och även haft vår första träningsmatch mot Dalen, som vi vann med 3-2! En riktig skön start på matcherna. Mina tjejer är även hemma i trygga Obbola, helskinnade :)

Mitt säljande av Aftonbladet i 5 år ska nu förändras, av område, så äntligen ska jag få sälja där jag bor! Jag ska försöka få ihop lite mer kunder nu än vad jag hade i mitt förra område. Det kommer bli kämpigt nu i helgen, knacka varenda dörr.. "Hej, vill du köpa Aftonbladet?" Som tur är får jag ju pengar för det, så jag hoppas verkligen att det kommer vara värt det, jag är lite nervös faktiskt.

Nu ska jag lägga mig i mitt nystädade rum + nybäddade säng (på en FREDAGKVÄLL??) och se ett avsnitt av true blood, sen blir det att sova. Klockan ringer 8.30 som säger upp och hoppa!!!!!

HARE BÄST!



Typ hur bra som helst??!

Kommentera inlägget här :