Night of your life

publicerat i Allmänt;
Good morning! Känns lite konstigt att få sova hur länge man vill på en söndag eftersom jag alltid brukar sälja aftonbladet, men åh vad skönt det är att få sova! Jag har gått i veckan som en zombie, varit hur trött som helst.

I fredags blev det förfest hos Danne, senare på kvällen for vi och nattbowlade! Jag har aldrig nattbowlat tidigare, och det var jättetrevligt, det var ju nedsläckt och musik och effekter på ljuset eller vad jag ska säga, en annan stämning än att bowla på dagen iaf :) Senare fortsatte festen hos Danne, hur trevligt som helst!

Annars igår blev det väldigt lungt, ostkrokar och film med mamma på kvällen. Idag blir det nog också ganska lugnt, vi har träning idag dock, men vi blir typ 6 st, så jag vettefan om jag ens orkar.

Min mobil börjar bli konstig, den stänger av sig ibland då jag inte ens vet om det och knappar börjar sluta fungera och så fungerar de igen.. Så jag börjar fundera på att köpa en Iphone 4, dyra som saaatan! Fyfan, men jag ska jobba på höstlovet så jag kanske får in lite pengar, men ni som läser detta som har en Iphone, vad tycker ni om den? Snälla kommentera!
Jag har blivit så sjukt sugen på en.

Hur sjukt nice vore det inte att ha en sådan i handen??

Detta är min nuvarande:

Den har typ inga funktioner alls nästan, internet suger, kameran suger, det enda jag gör är ringer och smsar typ. Det som är positivt med den är att det är jättelätt och skönt att smsa.

Sorry för mycket text, nu ska jag käka tacos till lunch och sedan ska jag se det nya avsnittet av vampire diaries!

HARE BÄST!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin:

Tror jag aldrig varit så nöjd över nån telefon jag haft, eller någon annan teknikpryl i huvudtaget. Jag tycker den är värd sitt pris och så mycket mer.!

Kommentera inlägget här :