Fars dag

publicerat i Allmänt;
Då är det slapparsöndag och det kommer bli en så skön dag, pappa fick presenter + fika på sängen imorse, och idag ska vi till farmor och farfar och fika. Detta fick pappa av mig:



Vi hade match igår och vi kammade hem ännu 3 poäng!!! GRYMT! Sjukt spännande i slutet så ojoj, magen knöt ihop sig av nervositet och jag vågade knappt titta. Vi är fortfarande obesegrade ;) Jag har väntat onödigt länge nu på den där jädras tabellen, den uppdateras ju aldrig, så ni får se tabellen senare i guess..

I fredags blev det lugnt på kvällen med emma med ost och kex + idol. Äntligen åkte andré, det var på tiden! Jag har ändrat min åsikt, först tyckte jag amanda persson var "bäst". Fast inte längre, robin är sjukt duktig, men det är så svårt nu tycker jag!

Jag var med emmsi igårkväll också och myste med film och godis, en välbehövlig helg kan man säga :)

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :