Dags för en återställare!

publicerat i Allmänt;
Nu är det mindre än en månad kvar tills det är sommarloov! Så jäkla skönt!! :D

Hela helgen har varit fullspäckad med aktiviter, och det har varit jättetrevligt!

Fredag: Kvällen började med myskväll med chips och dipp med tjejerna, och den slutade med ett nyktert besök på corona. Corona var väll inte sådär jätteroligt den kvällen, det börjar gå neråt för dem tycker jag! Folket börjar gå till five istället igen, och jag tycker det är roligare där faktiskt.

Fan vad jag är dålig på att sträcka på ryggen.. Fräscha hula hula grejer va? Bild tagen av sofia.

Lördag: Fest hemma hos danne, det var ett tag sedan så det behövdes! Det blev en otrolig stämning under melodifestivalens bravader! Hur roligt som helst att Sverige kom 3a i alla fall!
Haha.. En aning borta, bild tagen av cissi.

Söndag: Ganska slitet, men jag spenderade dagen med emmsi och sen på kvällen drog jag in till stan och såg hockey matchen Sverige-Finland med per och co. Trevligt det med! Lite synd att det blev 6-1 kanske, jag trodde ju på Sverige ett tag där.

Måndag: ANMÄLT ETT LAG TILL BRÄNNBOLLSYRAAN! Fyfan vad jag taggar! Vårt as snygga namn är "Dags för en återställare" Haha! Kommer bli aweesomee!
Även anmält mig till halkbanan som sker 1/6! NICE!

Nu ska jag ta mig en smoothie, sen ska jag försöka plugga svenska och körtkort. Får se hur det går.. Och så lägga mig tidigt.

HARE BÄST!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

fan vad nice med halkbanan snart jessica! :D

då börjar det dra ihop sig med körkortet ;)

<3

Kommentera inlägget här :