Wanna feel your kiss for real

publicerat i Allmänt;
Hej och hå vad tiden går! Snön börjar smälta och solen börjar värma, underbaart! Jag längtar efter sommaren galet mycket, då man får börja ta av sig lite kläder och ligga på stranden och sola och bada och bara leva livet! Dags att söka sommarjobb nu också. Jag måste bara sätta mig ner och skriva det där jävla cv:et som man måste göra..

Prom 2011! Hihi ja! Jag ska gå med mange sötnos på balen i år! Jag fick klänningen idag och jag är hel nöjd med den! Nu är det bara skor, smycken, håret osv osv kvar ;) Det ska bli otroligt roligt.

I helgen for jag och familjen till Skellefteå för 30 års firande för min kusin, på Boda Borg och hockey match mellan Skellefteå Aik - Linköping. Aik fan som han är! Det var en sjuk skön stämning och det var nästan fullsatt!

Medans de flesta haft sportlov den här veckan har jag jobbat! Jag fick ett vik på min praktikplats så jag kommer tjäna fina med cash! Hihi.

På måndag ska jag och mange skriva in oss på trafikskolan också, nu ska jag ta mig i kragen och ta körkortet innan sommarlovet hoppas jag! Wish me good luck.

Nu blev det mycket, hehe. Ska iväg till emma nu och senare på träning, då vi blir typ 7 st. Taggat! Not.

HARE BÄST!

Miss you!

Kommentera inlägget här :