Du får leva med det.. resten av ditt liv

publicerat i Allmänt;
Det har hänt så mycket sen sist, och jag har tagit miljoner med bilder och jag vill lägga in bilder, så jag har gruvat mig ett tag på att blogga för att då skulle det bli så mycket bilder att lägga in. Men jag orkar helt enkelt inte, så ni får ba några bilder hehe..

Hur som! Midsommar var hur awesome som helst, kunde inte blivit bättre! Underbart vare.

Emma stackarn hade ont i nacken.. :(
Ni vill inte veta hur mycket vattenpipa vi rökte, herregud vad äckligt.. Ja så mycket.

Haha, nöjd x100000





Haha, söndag kväll. Två dagars = Slitet.

Helgen efter det blev det fest igen, fast denna gång hemma hos cissi. Riktigt trevligt må jag säga!











Okey, nu får det vara nog tror jag.

Idag har jag äntligen träffat evelina sötisen, vi har ba chillat och snackat. Det behöver verkligen göras oftare!

Mjukglass, blandad.. MMMMM!




I måndags blev det en skön löparrunda med sofia, men ett ännu skönare (naken)dopp, hihi! Nej men faktiskt, första gången och jag märkte att det är faktiskt skönt att bada naken! Tur det fanns nånstans vi kunde bada där risken inte var så stor att folk kunde se oss :)

Bild tagen av Sofia.

Okey, nu ska jag lägga mig i sängen och se på one tree hill och somna. Godnatt!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :