So far away

publicerat i Allmänt;
Redan en vecka sen jag skrev? Whaat, kändes som igår nästan! Herregud.

Nu har resten av min familj kommit hem och det känns ganska skönt, det var otroligt skönt i början att vara själv och göra vad man vill, när man vill, hur man vill liksom. Det blev lite för ensamt dock efter en vecka, men jag ångrar mig inte att jag stannade hemma!

Den här veckan har alexandra varit här och tittat förbi en kväll, väldigt trevligt! Känns tråkigt att vi inte ses oftare. Sen har jag varit i stan och umgåtts och sovit hos evelina också. Badat och tagit det lugnt, chillat med andra ord. Saknar mina underbara klasskompisar, tur vi ses lite då och då i alla fall :)

Jag, emma, sofia och cissi hade även en middag tillsammans i fredags och pratade och for ut till vitskär och tog ett kvällsdopp, en mysig kväll i alla fall :)

Glömde nämna i förra inlägget att förra fredagen var jag, emma, sofia och micke och såg sista delen av harry potter! Sjuuukt bra! Den slutade lite löjligt för att vara harry potter, men det var ganska gulligt ändå. Riktigt bra var den!

Imorn kommer två sockersöta kattungar till vårat hus! Äntligen ska dom bli våra, åh så underbart det ska bli. Jag har saknat det så.

Jag har inte fått tag på min kamera än :( Helt borta.. Fan också :(

Jaja, ska alldeles strax börja dra mig mot sofia med en chill kväll.

HARE BÄST!


Kommentera inlägget här :