Gott nytt år!

publicerat i Allmänt;
Ja då var allt det roliga slut då, nu är som julen över. Jag hade en otroligt bra julafton och min första nyårsafton borta blev hur lyckad som helst! Dock så kunde det ha blivit liiite mindre alkohol kanske, men ähhh, nyårsafton är bara en gång om året! Bakis är vad jag har att säga iaf..

Hur som helst, julafton firades ju i skellefteå hos min faster med kusiner och farmor och farfar och familjen. Det var hur trevligt och mysigt som helst! Jag fick bland annat greys anatomy säsong 6, (som jag förövrigt har sett klart redan..) pengar, smink och andra braiga saker!







Jag har tyvärr inga bilder från nyår än, men när jag får tillbaka min kamera, då blir det bildbomb!

Imorgon hoppas jag på att få umgås med mina underbara tjejor och få prata lite tjejsnack. Det behövs!

Nu ska bakis jessica lägga sig och sova och hoppas på att må prima ballerina imorgon! Godnatt!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :