2012

publicerat i Allmänt;
Wow, det var nog min längsta sovmorgon någonsin imorse, jag vaknade och kollade chockat på klockan som visade 11.55. SHIT tänkte jag, jag får ju inte sova längre än såhär! Upp och hoppa! Man måste ju fånga dagen ;)

Har umgåtts med emma i veckan, och byggt hennes nya pussel som hon fick i julklapp. Bara för att vi älskar att bygga pussel, så blev vi tvugna att börja på ett nytt pussel när vi blev klar med det andra, som var 1000 bitar. Feels like old times ♥

Har kollat schemat lite grann efter jul, som kommer se ut såhär..:

Hål, efter hål, efter hål.. FYFAN vad drygt!!!

Snart är det som sagt nyår, och nu äntligen har nyårs planerna ljusnat och nu känns det bra! Jag hoppas på att klänningen kommer imorgon, annars är det kört..

Jag tror inte att jag kommer hinna skriva något mer innan nyår, så ni ska ha ett riktigt jävla GOTT NYTT ÅR!!

HARE BÄST SÖTNOSAR!

Kommentera inlägget här :